דיון הופס לששי-שבת: מה דעתכם על הדיל של ראסל ווסטברוק ללייקרס עבור מונטרזל הראל, קייל קוזמה, ו-KCP, וזכות לדראפט של אייזיה ג'קסון ???

עם כל האולימפיאדה, והבעיות שלי עם הנגיף דלתא (שהוא הווריאנט של COVID 19) לא בא לי להקדיש הרבה מחשבה לדיל הבומבסטי הזה. כמובן שאני לא צריך להקדיש הרבה מחשבה להסיק שהלייקרס החליטו לחרב את קבוצתם ולהתחיל מחדש. לפחות זוהי דעתי. (ישנן דרכים פשוטות יותר להביא חורבן ומפלה עצמית, אבל לא ניכנס עכשיו לדברים כמו Cyanide (ingested or inhaled), Botulinum (ingested), או Ricin (ingested or inhaled)

למעשה חשבתי מיד על דני אבדיה, ואיזה דקות יישארו לו אחרי מונטרזל הראל וקייל קוזמה.

אז אתן לכם לדסקס את הדיל הזה.

או, כמעט שכחתי: הויזרדס ייתנו ללייקרס שתי בחירות סיבוב שני 'בעתיד…'

שוב: מצד אחד הלייקרס מקבלים את ראסל ווסטברוק שיהיה בן 34 (שאחד מתחביביו הוא לעצבן את לברון – שיהיה בן 37 – ולקחת ממנו את הזריקה האחרונה) ומצד שני נותנים את הראל, קוזמה, KCP ואת בחירת הדראפט מס' 21 שלהם, אייזיה ג'קסון!!!

(אמנם, הדיון הוא לא על זה אבל ברגע של מנוחה תחשבו איזו עוצמה התווספה בצ'יק אחד לוושינגטון ויזרדס!)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
185 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עידן
עידן
31 ביולי 2021 0:42

טריסטן תומפסון לאטלאנטה
כריס דאן ובחירה סיבוב שני 2023 לבוסטון

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
31 ביולי 2021 1:22
Reply to  עידן

טרייד טוב בסך הכל לבוסטון, אבל אם מבחינתם סמארט הוא הרכז הפותח וכריס דאן ופריצ'ארד המחליפים, אז לפחות מבין הקבוצות שמכוונות לפלייאוף בשנה הבאה, בוסטון הכי חלשה בעמדה.

גם לא בשורה משהו לים מדר….

הכל בהנחה ודאן נשאר שם בכלל

שחר אלוני
31 ביולי 2021 1:26

הם גם מדללים גובה. עמדה 5 זה רק הורפורד ורוברט, ובעמדה 4 יהיה טייטום, שהוא לא ממש שחקן קו קדמי

Avri
Avri
31 ביולי 2021 11:38

עמדה 5 זה גם ובעיקר מוזס בראון

וניל טרופי
וניל טרופי
31 ביולי 2021 1:59

הרגע מילווקי הראו שאפשר לקחת אליפות בלי רכז סופרסטאר שקולע אלא יותר שחקן הגנתי שיכול לקלוע ולמסור, וסמארט בהחלט ממלא את התפקיד הזה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
31 ביולי 2021 5:02

+

Guy d
Guy d
31 ביולי 2021 8:01

ויאניס

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
31 ביולי 2021 11:57

לא חושב שאפשר להשוות את הולידיי וסמארט מבחינת איכות. אבל כן, שניהם לא סופרסטארים

Dor
Dor
31 ביולי 2021 14:42

הולידיי>סמארט
לופז>כל מי שיש לסלטיקס מתחת לסל
לא כוחות

ברוך רובין
ברוך רובין
31 ביולי 2021 0:45

מחשבות של אסון חורבן ומה לא? הביאו גופה ב80 מליון ללא הגנה ללא קליעה ללא תנועה ללא כדור, ליד שני שחקנים שצריכים קליעה לידם כמו אוויר לנשימה, יש לקבוצה 3 שחקנים שלא שלוקחים 125 מליון. הדבר היחיד שאני רואה סיבה למה הביאו אותו זה להוריד לחץ מלברון המזדקן בעונה הרגילה בפלייאוף הנפילה תהיה מפוארת.

אשך טמיר המקורי
31 ביולי 2021 1:17

100+

שחר אלוני
31 ביולי 2021 1:05

נראה לי טרייד טוב, ווסטברוק ישתלב יותר טוב ממה שחושבים, תחת ההשפעה של לברון והאחרים בקבוצה. הוא מכונת אסיסטים, מנוע של חדירות לסל, יחזיק את הקבוצה בדקות שהיא צריכה תנופה. ההגנה צריכה לשים עליו הרבה תשומת לב. שרודר יהפוך לרכז מחליף. עכשיו נשאר להביא קלעי או שניים, יש מקומות בסגל

אשך טמיר המקורי
31 ביולי 2021 1:18

טירוף מערכות, התקף פאניקה, ויתור מוחלט.
הראש של השיקוץ כבר לא בכדורסל.
הביאו עלק כוכב לשמור את ההייפ ולמכור מרצ'נדייס לפני שהמנייה צונחת לחלוטין.
העתיד נראה רע מאוד עבורם.

golan
golan
31 ביולי 2021 1:19

למרות שאני מחבב את ראסל, זה טרייד רע. המשך של הויתור על הספסל מעונת האליפות, ראינו לאן זה (לא) הוביל אותם.
לא הבינו שם שגם לעומק מעבר לשחקן ה 6 יש משמעות , כנראה לא צפו בפלייאוף של ברוקלין שכשאחד נפצע דוראנט שיחק 48 דק' ונשאר בלי אויר.
זאת כנראה תוצאה של חשיבה שגויה לדעתי שיותר כוכבים מנצחים קבוצה. (אולי שיבדקו מה קורה באולימפיאדה ?)
נראה מי יהיו המחליפים שלהם.

שחר אלוני
31 ביולי 2021 1:27
Reply to  golan

כן, הם צריכים קלעי או שניים להוסיף.
סהכ נראה שבלי הפציעה של דייויס היו מקבלים עכשיו מחמאות על אליפות שניה בסיכוי לא רע, אבל החליטו לשנות כיוון. ראסל עדיין מוסר מעולה, ומנוע מעולה

עידן
עידן
31 ביולי 2021 1:38

טריסטן תומפסון בסקרמנטו בסוף

https://twitter.com/wojespn/status/1421238407448211460?s=19

עידן
עידן
31 ביולי 2021 1:39
Reply to  עידן
IDO
IDO
31 ביולי 2021 1:38

Idk man.
Lakers already won championship with the duo
Why mess it up?

thetroll
thetroll
31 ביולי 2021 1:45

טרייד שהוא אסון ללייקרס. החורבן הסופי. אלא אם כן יש כאן משמעויות פיננסיות נסתרות (לא נראה לי).

דדי
דדי
31 ביולי 2021 2:18

טרייד שמחזיר את הלייקרס לעמדת מועמדת ריאלית לאליפות.
מהלך מעולה.

thetroll
thetroll
31 ביולי 2021 6:27
Reply to  מנחם לס

מנחם קוזמה לא יפרח לאולסטאר בשום מקום. יש לו תקרה הוא לא מה שחשבו בהתחלה. שחקן בלי שום גרף שיפור זה מה שיש לו וזהו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

ווש לא עושה פלייאוף

Alex Rabino
31 ביולי 2021 9:16
Reply to  מנחם לס

לא בטוח שהארל בכלל יראה פארקט בוושינגטון כמו שלא ראה פארקט בלייקרס. לוושינגטון יש כבר 2 שחקנים מצויינים בעמדה 5. בריאנט שחוזר מפציעה וגאפורד שפרח בשלהי העונה.

thetroll
thetroll
1 באוגוסט 2021 7:58
Reply to  Alex Rabino

גאפורד משחק ב 4

thetroll
thetroll
31 ביולי 2021 6:04
Reply to  דדי

מועמדת ריאלית לאליפות? אתה רציני? טרייד סביר היה נניח להביא את ראס אם משום מה רוצים אותו ולתת תמורתו את KCP בלבד אבל הלייקרס היו צריכים להוסיף פה עוד כמה בחירות שאין להם וגם להוריד הרבה מהפיירול. וזו בדיוק הבעיה נאלצו להיפטר מהרבה כח אש פלוס בחירות כדי להביא את השחקן שבמשחק המכריע יחליט לזרוק בעצמו (איירבול) במקום לתת לדייוויס. חוץ מזה שכל הקבוצות עם השחקנים העתיקים האלה כבר לא מועמדות לכלום אם לא שמת לב הליגה עברה מהפיכה השנה זהו היה חילוף משמרות. הקבוצה היחידה של כוכבים ותיקים שיכולה להאבק על האליפות בתנאי בריאות זה ברוקלין. הלייקרס? הסיפור נגמר חביבי תקרת שכר סתומה ושחקן סתום.

דדי
דדי
31 ביולי 2021 6:11
Reply to  thetroll

עדיף שלא תשתמש במונחים שמסתבר שאתה לא מכיר כמו למשל תקרת שכר.

גיא הירוק
Admin
31 ביולי 2021 6:18
Reply to  thetroll

לקבוצה כמו הלייקרס, שהחזיקה 2 חוזי מקס (ועכשיו 3) אין באמת משמעות לתקרת השכר. המשמעות היחידה של המהלכים היא שהם לא הקשיחו את רף המס + הסינר (אם לדוגמה, היה מגיע ראסל אחרי סימן אנד טרייד, אז זה היה המצב) ולכן לא באמת בשונה מלפני הטרייד, הם עדיין יכולים לתת הצעות לשחקנים החופשיים שלהם בהתאם לזכויות שלהם בקבוצה, עדיין יכולים לתת mle למשלמי מס, ועדיין אין הגבלה על שחקני מינימום שהם יכולים להחתים.

דדי
דדי
31 ביולי 2021 6:22

גם זה כמובן, אבל בעיקר כל השטות על הטרייד – מה היו ״צריכים״ לתת, ולמה לא יכלו לתת את זה.
כל קשר ל cba מקרי בהחלט.

thetroll
thetroll
31 ביולי 2021 6:35
Reply to  דדי

איזה שטות???? כדי לדחוף את המקס של ווסטברוק לפיירול הם היו צריכים לוותר על שלושה שחקנים משמעותיים .. לא מדבר עם זה שהוסיפו שתי בחירות. הזיה. להגעד שזה טרייד טוב זה סוג של בדיחה משעשעת ביותר. מזכיר לי את הויכוח שלנו ביום שפיניקס נתנו את זהאייר סמית והוסיפו בחירת דראפט סיבוב ראשון עבור מיקל ברידגס… איפה זהאייר סמית תזכיר לי???

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

איזה 3 שחקנים משמעותיים חחחח פופ הארל וקוזמה? זה זבל התנו זבל על כוכב

thetroll
thetroll
31 ביולי 2021 8:09
Reply to  thetroll

שמעון את צריך לגוון את המנעד של ההגדרות שלך . תוסיף קצת הגדרות לשחקנים מעבר לזבל נגר וכוכב 🙂 KCP נופל אצלך בהגדרה של זבל? המזל הגדול לפ פיניקס זה שהוא נפצע אחרת יש מצב שהלייקרס גם ככה היו עוברים אותם. הארל חיה בצבע בטח לשחקן שישי ואם אתה שואל אותי או את דדי גם קוזמה שחקן סבבה רק לא יציב. אף אחד מהם לא זבל ולא נגר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

הארל חיה רק בעונה הסדירה אולי כמו פופ יש אלפים וקוזמה בחייאת יש מלא כמוהו בליגה הוא גם ככה לא התאים ללייקרס ליד לברון ודיוויס

thetroll
thetroll
31 ביולי 2021 6:32

מעניין גיא אבל ריק מתוכן . כמה שחקנים חופשיים יש להם? אין בעיה שיאריכו להם. אז באמת כל הכבוד על ה MLE למיטב ידיעתי הם יכולים לתת אחד ולכן כל מה שנשאר להם באמת אחרי הטרייד הזה זה לאסוף שחקני מינימום. ולקבל כמובן … מינימום. הוא שאמרתי

גיא הירוק
Admin
31 ביולי 2021 6:44
Reply to  thetroll

מתיוס (הלייקרס יכולים לתת לו קצת יותר מ-4 מיליון. יותר ממה שיקבל מקבוצות אחרות).
קארוסו, טאקר – זכויות בירד מלאות.
מוריס – זכויות בירד מוקדמות (יכולים לתת לו עד 8 וקצת מיליון. שוב, יותר ממה שיקבל מקבוצות אחרות).
.
5 שחקנים חתומים (לברון, דייויס, ווסטברוק, מקיני, גאסול).
.
למצוא שחקן אכותי שיהיה מוכן להתפשר על MLE למשלמי מס, זה בהחלט אפשרי.
וזה משאיר מספר קטן של מקומות בסגל עבור חוזי מינימום.
להזכיר-
בעבר קבוצות מעומדות לאליפות הצליחו להביא שחקנים איכותיים תמורת מינימום. זו לוס אנג'לס, אז על אחת כמה וכמה.

גיא הירוק
Admin
31 ביולי 2021 6:48

ו… נמאס לי לדון על הלייקרס. יש לי דברים מעניינים יותר על הראש (כריס פול, בראש ובראשונה. ואז לראות האם הסאנס מנסים להתחזק).
.
*מחזיק אצבעות שנבואות הטמיר יתממשו.
*לצערי, אני לא רואה את זה מתרחש (למעט פציעות).

thetroll
thetroll
31 ביולי 2021 7:06

תודה על הניתוח המעמיק גיא אבל זה אומר בדיוק את מה שאמרתי. ויתרו על שלושה שחקנים שהם ברוטציה העמוקה שלהם תמורת שחקן של 25% מהשלוש . יש להם כמה שחקנים נחמדים (בגדול קארוסו) שיכולים להאריך להם והיתר שאפשר להאריך להם הם נגרים. יגיע אולי איזה mle וכל היתר מינימום. לדעתי טרייד הזוי לוותר על שלושה שחקני רוטציה משמעותיים תמורת הראס אל עמוד הזה זה נראה לי שטות מוחלטת. . ובקיצור… קבוצה גמורה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם אני בעד נבואות הטמיר

ברוך רובין
ברוך רובין
31 ביולי 2021 12:55

איזה שחקנים משמעותיים? הפח הזה הראל לא מסוגל לשחק דקה בפלייאוף קוזמה זה לא זה בוא נגיד את האמת וקלאוד פופ יום אסל יום בסל, הייתי בועט אותם מזמן. פשוט ראסל זה אסון לא רואה איך הוא משתלב בקבוצה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  דדי

דדי, נניח שאתה חושב שזה יעבוד, בסדר. האם אתה חושב שזה השחקן/הטרייד הנכון ביותר? אם אתה במקום פלינקה, מכל האפשרויות שאתה בוודאי יכול להנדס, דווקא בזו אתה בוחר? לא עדיף באדי הילד, או כל מיני אפשרויות אחרות שבוודאי היו ללייקרס? למה דווקא ווסטברוק?

דדי
דדי
31 ביולי 2021 13:31

הניתוח שלי לפני הקיץ אמר שבלי כוכב שלישי הלייקרס לא יקחו אליפות העונה, אפילו אם יצליחו להביא רול פלייר מצויין כמו באדי.
.
הבעייה היתה איזה כוכב בכלל אפשר להביא עם מה שהיה להם להציע ?
.
היו מלא שמועות על שחקנים שהם רצו, כמעט כולם רכזים שמחזיקים בכדור ויוצרים.
כלומר זיהו כאן צורך, והוא לתת ללברון יותר מנוחה על הפרקט ועל הספסל ולהוסיף עוד שחקן שיכול להחזיק את ההתקפה כשצריך.
ווסטברוק הוא בדיוק שחקן כזה.
היה חשוב שזה יהיה שחקן שלא מפספס משחקים על פציעות קטנות, וכל זה היה הרבה יותר חשוב מאיך הוא קולע מ 3.
.
זה קליבר אחר לגמרי של שחקן מבאדי.
אם הברירה היא קולדוול פופ ובאדי או ראסל ווסטברוק – אין כאן בכלל דילמה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  דדי

הבנתי, ת'נקס.

דדי
דדי
31 ביולי 2021 2:23

הקינגס כנראה הבינו שהם מאבדים את הולמס, כנראה לדאלאס לדעתי, אז מהלך יפה.
אטלנטה לא קיבלו כלום מדאן אז יקחו צ׳אנס שמה שרייט הראה בסקרמנטו זה לא פוקס של שחקן שמקבל דקות בסוף עונה של קבוצה שהולכת לשום מקום.
ולבוסטון זה קודם כל מהלך כלכלי, ואם יקבלו משהו על הפרקט זה יהיה בונוס בלתי צפוי.
גם לא ממש בטוח שדאן, פרננדו או שניהם ישארו שם לדעתי…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31 ביולי 2021 2:43

יש לי דז' וו לקבורה הקודמת של הקייקרס ,,,,, נאש\והדביל עם מיליון ילדודס
הפעם זה יותר גרוע,
נראה לי שג'ני תקריח אחרי העונה,נשלח לה טיטולי ראש

מת על ראס ללייקרס ,כל הזבלה בחבילה אחת והבונוס …..מחכה לפיצוציה ביין הבולבוס והאהבל
ראס פסיך רציני,
יום חג ל-ללל
הג.מ שיקוץ קבר את הלייקרס לעשור חחחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי
31 ביולי 2021 8:01

++++

עידן
עידן
31 ביולי 2021 3:09

ג'וש ריצ'ארדסון עובר מדאלאס לבוסטון

חגי "התותח" ניסני
Editor
31 ביולי 2021 3:50
Reply to  עידן

s&t? מה דאלס מקבלים?

עידו גילרי
Admin
31 ביולי 2021 7:11

את שארית החריגה של גורדון היוורד.

Smiley
Editor
31 ביולי 2021 7:38

מקום בתקרה להחתים מקס

brooklyndror
brooklyndror
31 ביולי 2021 3:38

הלייקרס שילמו מחיר גבוה מדיי אבל היה צריך להשוות משכורות ופלינקה הוכיח בעבר יכולת לדוג עומק זול בדוק החופשי.

אני ממש לא מחסידיו של ווסטברוק (מעריך את המאמץ על המגרש אבל לא את סגנון הראס בקיר) אבל הוא נותן כל עונה חודשיים של כדורסל עונה רגילה יחסית יעיל ומנצח.

בקבוצה שבא לברון מרכז ויכול ולהוציא לו את הכדור מהידיים אולי זה יכול לעשות בקרת נזקים לא רעה.

ראס בכל מקרה היה צריך מזמן לעבור לעמדה 2.

חגי "התותח" ניסני
Editor
31 ביולי 2021 3:51
Reply to  brooklyndror

איך עמדה 2? הבנאדם לא מסוגל לשים את הכדור בסל

brooklyndror
brooklyndror
31 ביולי 2021 4:32

מסוגל לגמריי בחדירות לסל (ממליץ לך לראות מה עשה בגמר מול מיאמי.) בכל אופן התאוריה שמעמדה 2 היכולת שלו לחרב משחקים תהייה הרבה פחות מורגשת. אם הייתה לו קליעה יציבה זה כמובן היה עוזר אבל גם בתנופה לסל אחריי מסירה מלברון הוא מסוגל לתת תפוקה התקפית הרבה יותר יעילה (יחסית) מאשר השלשות והמיד ריינג'ים הזויים שלו שהוא מכריח בתור רכז.

חגי "התותח" ניסני
Editor
31 ביולי 2021 3:54

תודה דוק. לדעתי זה טרייד הזוי לחלוטין. לא מבין איך הלייקרס אמורים לשחק עכשיו עם 0 עומק למעט השלישייה, וצבע סמיך ביותר. לא מאמין שראס ישתנה. זה לא קרה ביוסטון וזה לא יקרה עכשיו.

thetroll
thetroll
31 ביולי 2021 8:10

+++

trusttheprocess
trusttheprocess
31 ביולי 2021 3:58

אין קבוצה יותר דפוקה מסקרמנטו
מה הם צריכים את הגופה של טריסאן???
כל גבוה בחירת סיבוב שני עדיף עליו במיוחד בקבוצה שתראה רק לוטרי

דדי
דדי
31 ביולי 2021 4:28

לדאלאס יש עכשיו כמעט מקום לקוואי – לא שאני חושב שזה יקרה.
במקומם הייתי הולך על לונזו, אבל כל שחקן חופשי (או שניים) בא עכשיו בחשבון.
אני שמעתי שחשבו על הולמס, אבל לא צריך יותר מ 15 גג בשביל זה.
.
מהלך נוראי של בוסטון, במיוחד מבחינת שכר ומבוא למס…

trusttheprocess
trusttheprocess
31 ביולי 2021 5:32
Reply to  דדי

בוסטון עשו את הטרייד כדי שיהיה להם חוזה נגמר ממשי ביד במקום ה tpe שיוצר פשוט לעשות טריידים.
מאותה סיבה שפילי יבטיחו לג'ורג' היל 10 מליון דולר למרות שהם יכולים להוריד אותו ל1.2
הם רוצים 10 מליון חוזה נגמר לטריידים

דדי
דדי
31 ביולי 2021 5:47

ממש לא הסיבה, אבל גם לא משנה.
אתה לא לוקח שחקן פח שבחר לממש אופציה על 11 מיליון כי הבין שאף קבוצה בחוץ לא תיתן לו את זה, ומפנה לקבוצה שלו מקום בתקרת השכר, בלי לקבל על זה בחירת דראפט יפה.
ופילדלפיה היו מאבדים את היל אם היו מנסים להוריד אותו למינימום, אבל גם זה לא ממש רלבנטי.
מהלך נוראי של בוסטון, ועכשיו נראה אם בכלל יוכלו להשאיר את פורנייה ולשלם מס מותרות בגלל הטמטום שעשו היום.

trusttheprocess
trusttheprocess
31 ביולי 2021 8:22
Reply to  דדי

זה די ברור שבוסטון לא רוצים את פורנייה שהולך לקבל הצעה גדולה מהניקס
הם עשו את הטרייד בשביל סטופ גאפ ובשביל חוזה נגמר, יש להם אותו ואת סמארט בתור חוזים נגמרים ואם לילארד או ביל ירצו החוצה הם ינסו לדחוף את ריצ'רדסון,סמראט וג'יילן בראון
פילי לא היו מאבדים את היל כי יש לו חוזה לשנה הבאה בכל מקרה, יש אופציה עד ב 3 באוגוסט להוריד לו את המחיר מ 10 מיליון ל 1.2

דדי
דדי
31 ביולי 2021 13:39

זה לא נכון.
.
יש לו 1.2 מיליון מובטחים…
מה שזה אומר זה שהסיקסרס יכולים לשחרר אותו ולשלם לו רק את הסכום הזה, אבל אז הוא יהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל ויש סיכון גדול שיאבדו אותו – אולי גם כנקמנות על הצעד הזה.
.
הם לא יכולים ״להוריד לו את המשכורת לסכום הזה״.
זה אפילו מתחת לשכר המינימום שלו…
טכנית זה סוג של סעיף שחרור עם ״קנס״ של 1.2 מיליון שהם יכולים להפעיל.
.
ולגבי בוסטון, שכל אחד יחשוב מה שהוא רוצה על המניעים שלהם – בלי שום קשר לזה – קבוצה שמבצעת טרייד כזה על שחקן לא רצוי שמרוויח סכום כזה, מקבלת בחירת סיבוב ראשון פחות או יותר תמיד.
תשאל את פרסטי ובערך כל שחקן שהביא לאוקלהומה כולל פייבורס לאחרונה ממש.
.
זה שיעור ראשון בבית הספר לג׳נרל מנג׳רים שסטיבנס קיבל כאן.

עידו גילרי
Admin
31 ביולי 2021 13:41
Reply to  דדי

עם השורה האחרונה אני מסכים – סטיבנס עושה טובה כאן למאבס הוא היה צריך לשאוב מהם משהו בנוסף.

גיא הירוק
Admin
31 ביולי 2021 6:02

הלב רוצה שחזור של סאגת נאש/קובי/דווייט,
ובתחילה הראש אומר שזה מתבקש,
אבל –
.
הסיטואציה שונה לגמרי.
את הטרייד הזה, השחקנים רקחו.
סיטואציה כזו משמעותה נכונות של השחקנים לשנות ולהתאים את משחקם. דייויס הסנטר, לברון בעמדה 4, וראסל, ובכן, כאן השאלה הגדולה. האם ראסל מסוגל לנסות לשחק יעיל יותר. אני חושב שהקבוצה כזו, עם שחקנים שירווחו את המשחק (דייויס גורר אחריו את הסנטר של היריבה החוצה מהצבע, פיק אנד רול ווסטברוק/לברון כאשר לברון הרול מן, זה מזכיר מיאמי 12)
כמובן שהתסריט הדמיוני דורש כמה וכמה חלקי פאזל שצריך קוסם בשביל להביא אותם –
2 שחקני כנף שיודעים לקלוע ולהגן לצד הטריו,
ועומק מספק על מנת שהטריו לא ישחקו יותר מ-34 דקות למשחק בעונה הרגילה.
היה והנהלת הלייקרס מצליחים להשלים את הפאזל,
אזי לצערי,
מתחושה ראשונית של WTF,
התחושה השתנתה ל-וואלה, הם שוב קונטנדרים (היכן הם ביחס לנטס, זה תלוי חלקי הפאזל החסרים. מספיק בוננזה עם ה-mle, והפער מצטמצם משמעותית)

אשך טמיר המקורי
31 ביולי 2021 8:10

די, שמענו כבר את הקשקושים האלה מיליון פעם.
על פול והארדן, שאמרנו שזה לא יכול ללכת עם שני אגואיסטים שצריכים את הכדור ביד – וצדקנו – נגמר בפיצוץ אטומי למרות "יחסי החברות ושרקמו את הטרייד יחד ויוותרו כדי להצליח".
על ראס והארדן – שעוד יותר הזוי מהקודם – כנ"ל. כישלון כימיה אדיר והפעם גם כישלון מקצועי (כי ראס פח ופול לפחות שחקן).
תבין שזה לא עובד, האגואיסטים הנרקסיסטים המקצועיים האלה יכולים לקשקש את עצמם לדעת, זה בדר"כ נובע מאילוצים (שחקנים בירידה, כוכבים שהקבוצה רוצה להיפטר מהם, כוכבים מזדקנים), המס שפתיים הזה וההצהרות לא יעזרו, הם מתנגשים במבחן המציאות והחרא פוגע במאוורר.

thetroll
thetroll
31 ביולי 2021 8:23
גיא הירוק
Admin
31 ביולי 2021 8:29

* פול והארדן הובילו את יוסטון למאזן הטוב בליגה וליתרון 3 – 2 על גולדן של קרי, דוראנט וקליי.
.
אתה זוכר מה כתבת על הלייקרס של 2020?
לשמחתך, אני זוכר:
"לסיכום, הלייקרס יתנו לנו השנה עוד עונה בריאליטי הדרמטי-קומי שלהם."
(https://hoops.co.il/?p=170439)
.
עכשיו,
להבדיל מ-2020,
אין לי את הביטחון להתנבא בקדם העונה, לפחות לא בשלב זה (ללא קלעים, זה באמת יהיה משעשע).
ועדיין –
האגואיסטים הנרקסיסטים המקצועיים האלה, כאשר הם מחליטים לשתף פעולה, זה לפעמים תופס יפה.
ע"ע היט, ע"ע לייקרס 2020 (אני זוכר כמה ביקורת נכתבה כאשר דובר על כך שלברון ודייויס מתאמנים יחדיו, ושדייויס עובד על השלשות שלו. ואז הגיע הפלייאוף)

אשך טמיר המקורי
31 ביולי 2021 8:52

פול שידרג את יוסטון והחזיק לצ'וקר את היד.
ביחד עם השיטה הנכלולית אבל שעבדה – הם הגיעו לטופ יכולתם (עם תצוגות פלופים מהנוראיות שהיו, כשפול והארדן מאתגרים זה את זה).
אחרי שנה – זה קרס כמו שהיה ברור שיקרה. לפול היה חוזה לעוד כמה שנים טובות אבל הארדן הראה לו את הדרך החוצה למרות ההצלחה הקבוצתית וכל הדיבורים.
אותו כנ"ל ראס והארדן.
אתה כתבת את אותם דברים בדיוק אז.
2020 זה אנומליה, לא ניתן לדעת מה היה קורה בעונה רגילה, בלי פגרת הקורונה ובלי הבועה.
בבועה לברון עשה ביבי וניצל את הקורונה לטובתו (אימן את הקבוצה בסתר וזכה ביתרון לא הוגן), והייתה לנו סידרה מכורה מול דנבר, שלדעתי בשיפוט הוגן דנבר הייתה לוקחת.
בכל מקרה, מקרה דייוויס זה לא כמו המקרים האחרים.
הוא היה כוכב צעיר ושפוט, גרופי, שרצה לעוף מקבוצתו, וזה היה הוא + השיקוץ ושחקנים משלימים – תמהיל שהתחבר (יחד עם הקורונה והבועה והשיפוט).
מיאמי? 3 כוכבים בשיא כוחם מקימים סופר טים.
זה לא המקרה כאן.
המקרה שלפנינו זה קבוצה נואשת שמנסה להישאר רלוונטית נגררת לטרייד שעל פניו הזוי, של כוכב מזדקן מעבר לשיא.
ראס כבר כמה עונות הוא נזק אדיר לקבוצות שלו, ולברון באמת שכבר עם רגל בקבר, והראש שלו גם לא בדיוק שם.
המקרה הנ"ל דומה מאוד לשני המקרים של יוסטון, וממש לא למיאמי / לייקרס 2020.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
31 ביולי 2021 6:36

מהלך טוב מאד של הלייקרס כיייי-הייייי….
יכלו ללכת עכשיו על וטרנים חברים במינימום.
אני אומר, אם כרמלו מגיע ל LA במחיר מינימום אפשר ישר לתת לשיקסה את הגביע החמישי שיגיד שהוא יותר טוב מקובי ז"ל.
ווי אול ווויטנס.

חגי "התותח" ניסני
Editor
31 ביולי 2021 7:04

אתה באמת חושב שמלו יעשה את ההבדל?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
31 ביולי 2021 7:13

כן

אשך טמיר המקורי
31 ביולי 2021 8:12

אני לא באמת מאמין שכרמלו זה מה שיהפוך אותם מקבוצת סיבוב ראשון לשני.
אבל אולי אני טועה.

thetroll
thetroll
1 באוגוסט 2021 8:02

אהבתי את ה"אולי אני טועה"… זה מה שעשו לך כמה סיבובים במכבסה?
ודרך אגב אתה לא טועה ווסטברוק ללייקרס זה חורבן. מוחלט.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
31 ביולי 2021 6:38

חושב שהסלטיקס לא אמרו את המילה האחרונה והכוונה אולי להגיד שלום למרכוס סמארט.
טיים וויל טל….

עידו גילרי
Admin
31 ביולי 2021 7:12

מה אומרות השמועות? לאן? ואת מי הם מתכוונים להביא במקום?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
31 ביולי 2021 7:17

בוא נחכה קצת?
זרקתי ספקולציה נפוצה ואני לא חושב שסטיבנס טיפש.
נראה מה הסלטיקס הולכים לעשות גם עם פורנייה.
יתנו לו ללכת בשביל כלום? אולי סיין אד טרייד? אולי אי אפשר?

עידו גילרי
Admin
31 ביולי 2021 7:20

אהה חשבתי שכבר נזרקו שמות לאוויר.
דווקא סמארט נראה לי לא הולך לשום מקום – אין לכם רכז. סיין אנד טרייד זה תלוי במי הקבוצה שהוא רוצה לסגור איתה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
31 ביולי 2021 10:28

נזרקו, אז מה? אני צריך ללכת עם הראש בקיר ולפרסם?
נחכה עוד קצת.

עידו גילרי
Admin
31 ביולי 2021 10:31

לא, אבל מעניין מי בקלחת השמועות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
31 ביולי 2021 13:24

אם אני אכתוב, אתה תצחק כל כך חזק שאני חושש לבריאותך הפיזית….

עידו גילרי
Admin
31 ביולי 2021 13:25

חחח. יצא לך טוב.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מנחם אין כמוך – אפילו הקורונה לא יכולה לעצור אותך, ואת נטייתך לסנוט בלייקרס…. תרגיש טוב חביבי.
.
בעניין ראסל – לדעתי טרייד בלתי מובן לחלוטין – לא מובן איך זה יעבוד, לא מובן למה דווקא ווסטברוק, לא מובן למה לוותר על כל כך הרבה עומק – הכל לא מובן. נראה איך זה יגמר.
.
בעניין בוסטון – מקווה ומאמין שתהיה שם קבוצה לא רעה בכלל.
.
עידן – תמשיך לעדכן חביבי, לא לכולם יש טוויטר. אתה עושה מצווה גדולה עבורנו. תודה רבה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה עומק? קוזמה הארל פופ זה זבל טהור. אתה משווה זבל לכוכב כמו ראס? אלו שחקנים שיארזו מזוודות מקבוצות לקבוצות בקרוב איזה קליעה יש להם? לא הגנה ולא קליעה. מה שפופ קלע גם מקלמור ודונאהל האוס עושים בקלות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
31 ביולי 2021 7:20

ווי אול וויטנס איך אמרת נגר וגם כוכב באותו המשפט על אותו בן אדם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס הוא נגר כוכב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
31 ביולי 2021 7:30

נגב? נכב?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

זו הגדרה מצוינת לראסל, שאפילו אני מסכים שהוא כוכב, אני פשוט לא מבין באיזה אופן הוא כוכב שמתאים ללייקרס של לברון ודייויס.
.
בלי לפתוח כאן תיאוריות קונספירציה מיותרות, ובאמת בלי להתבסס על כלום, אני יכול להעלות את האפשרות שההנהלה של הלייקרס יודעת משהו שאנחנו לא יודעים על הבריאות של לברון או של דיוויס שגורם להם לחשוב שלא תהיה אליפות בעונה הקרובה, ואולי גם אחר כך, וצריך להסתפק בלעשות היילייטס כדי למכור מרצ'נדייז. נשמע מופרך? מסכים לגמרי, אבל גם להביא את ראסל לקבוצה של לברון נשמע לי מופרך….

אשך טמיר המקורי
31 ביולי 2021 8:14

פופ היה חלק חשוב מאוד באליפות.
קוזמה והארל שחקני רוטציה חשובים.
אתה מתבלבל, הזבל הטהור כאן זה ראס, רק שהוא עולה כמו יהלום ומתפקד כמו מוקש רגל.
"לא הגנה ולא קליעה" – צדקת, רק שזה על ראס.

thetroll
thetroll
31 ביולי 2021 8:16

++×

thetroll
thetroll
31 ביולי 2021 8:19

Kcp זה שחקן בלי קליעה? 43% מהשלוש 86% מהקו… מעניינות ההגדרות שאתה נותן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

נכוונה הייתה יותר ל2 האחרים ואגב כמו פופ יש,100 משחקנים בליגה שאם תשים אותם על קשת ה3 לבד בלי שמירה ישימו נק.

פורבס רדיק האוס מקלמור גורדון וורן מקרמונט וכו וכו יודע כמה כאלה יש בליגה ? מלא

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

פופ היה אדיר ב-2020, גם בהגנה, וגם בהתקפה – קלע שלשות כמו משוגע.
.
אני לא חסיד גדול של קוזמה אבל הוא בהחלט יכול לייצר נקודות מהספסל, גם משלוש, וגם בצבע.
.
הארל נבחר לשחקן השישי של העונה, והיה מועמד עוד מספר פעמים, זה לא בדיוק הפרופיל של שחקן זבל. לא ברור לי מה לא עבד לו בלייקרס בעונה הקודמת, אז אפשר בהחלט להחליט שמעבירים אותו, אבל הוא בהחלט לא זבל.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
31 ביולי 2021 7:19

אם אני ברון, הייתי מתקשר לכרמלו ואומר לו
בוא חמוד, בוא מתוקי. קח מינימום לשנה אחת ובוא שחק עם אבאל'ה ואמלה גבובה וכם ראס.
תפרוש עם גביע
ווי אול סיקנסס

דדי
דדי
31 ביולי 2021 13:44

לברון לא יצטרך להתקשר – כרמלו יתקשר אליו…
אבל בלי קשר זו סתם תוספת התקפית נחמדה מהספסל – לא איזה מהלך שובר שיוויון.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
31 ביולי 2021 18:48
Reply to  דדי

כשיש 4 מפציצים כאלה תם הטקס.
ולברון כבר התקשר רק שאנחנו עדיין לא יודעים ואף לא נדע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם היית התקווה היחידה של המערב מול הלייקרס כל מה שהיה צריך זה פוסט כמה יקחו בקלות אבל בחרת בצד האפל ואמרת שהם גרועים תם הטקס

עידו גילרי
Admin
31 ביולי 2021 7:24

אל תדאג אחרי שלושה ניצחונות רצופים תקבל את מבוקשך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה עם סימונס למה הוא עדיין בפילי יש לי הרגשה שישאר אצלנו עוד הרבה זמן. מה לא מציעים כוכבים עליו? ליגה של מפגרים אולסטאר אול nba אול דיפנסיב צעיר כמו שור כושר עילית טופ 16 בליגה אף אחד לא רוצה אותו? כסילים בליגה

אשך טמיר המקורי
31 ביולי 2021 8:15

יקבלו עליו את ריצ'רדסון חזרה ובחירת סיבוב שני…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נישאר עם סימונס תודה😎 אגב זה העה בציניות מה שכתבתי אני מקווה שהובן

חגי "התותח" ניסני
Editor
31 ביולי 2021 8:39

פילי עושים שמעון ודורשים מחירים מופקעים בהנחה שכולם מטומטמים. בהצלחה בלנסות ולהעביר את סימונס
.
אם נדבר ברצינות תקבלו עליו שחקן ברמת הוויגינס. עם החוזה שלו ולמרות היתרונות ההגנתיים שלו סימונס כרגע נחשב למשקולת אחרי הפלייאוף האחרון

ברוך רובין
ברוך רובין
31 ביולי 2021 13:06

תמיד בכל דבר בחיים מתחילים עסקה בגבוה ואז יורדים כיוון שלא יודעים אם יהיה מטומטם שיגיד כן (ויש הרבה כאלה בליגה), הרבה יותר קל לרדת מאשר לעלות , כל ההתנהלות עם הנגר ביזיונית ומגיע לפילי לאכול את החרא שבישלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניסני תודה אבל נישאר עם סימונס אין לנו צורך בוויגינס. אגב הציעו לנו ברוגדון ובחירה אז שמעון קצת מבין עניין. אם היו מקשיבים לשמעון מזמן הם היו מקבלים תמורה גבוהה על סימונס שנים עברו.
גם עעכשיו אפשר להריץ את המניה שלו בחצי עונה קצת אולסטאר ותאגיד ישכיחו את הפלייאופים שלו כמו שהשכיחו בעבר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
31 ביולי 2021 18:50

לאן הגעתם בפליאוף הקודם בלי סימונס?
הרי חירטשנו אתכם ואכלנו את הראש של ע'מבה בלי מלח…

Yp
Yp
31 ביולי 2021 8:24

בוקר טוב , שבת שלום ותודה למנחם.
אני אחזר על מה שכתבתי אתמול :
הלייקרס רצו איזון בסטאר פאוור מול ברוקלין ומילווקי , וקיבלו את זה בצורה הכי מפתיעה.
כרגע,המטוטלת חזרה לצד שלהם. אם נניח שג'יימס ודוראנט מבטלים זה את זה , וכנל הארדן וראס,אזי דיויס עדיף בהרבה על אירוינג והם חזרו להוביל.אין גם לברוקלין את היתרון ששיחקו יחד , כי לא באמת שיחקו יחד .
נקודה נוספת היא שלראס יש את "המספר" של דוראנט , במקרה של גמר כזה זה נותן יתרון גדול ללייקרס .
לדעתי,נראה איזשהוא מהלך מפתיע של ברוקלין אחרי האולימפיאדה , כדי לשנות שוב את יחסי הכוחות.

Guy d
Guy d
31 ביולי 2021 8:38
Reply to  Yp

הארדן הרבה יותר מראס

אשך טמיר המקורי
31 ביולי 2021 8:42
Reply to  Yp

כל נקודה בתגובה זו לא נכונה.
זה הישג מרשים, ביחס לאורכה.

Yp
Yp
31 ביולי 2021 8:51

דומה קצת לתחזיות שלך לגבי מיאמי אינדיאנה וושינגטון .

אשך טמיר המקורי
31 ביולי 2021 8:56
Reply to  Yp

האמת שלא, לגבי וושינגטון צדקתי ב-99%.
אבל גם אתה צדקת במשפט "בוקר טוב , שבת שלום ותודה למנחם", אז יש בזה משהו.

Yp
Yp
31 ביולי 2021 9:00

שמע ידידי , אין לי רצון להתנצח איתך . תרשם לעצמך נצחון.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31 ביולי 2021 11:06
Reply to  Yp

חחחחחח

Smiley
Editor
31 ביולי 2021 9:07
Reply to  Yp

למה הארדן מול ראס וקיירי מול דיוויס.
יותר הגיוני הארדן מול דיוויס וקיירי מול ראס (לפי סדר כוכבים שני-שלישי). ואז מי עדיף? קיירי או ראס? כל אחד נותן משהו אחר, אבל בסופו של דבר כדי לקלוע, אני שם את הכדור בידיים של קיירי

Yp
Yp
31 ביולי 2021 9:20
Reply to  Smiley

בוקר טוב סמיילי
מקבל את התיקון .
יחד עם זאת , למרות שאני אוהד של ברוקלין , לדעתי במכלול ראס שחקן עדיף על קיירי ( למרות שקיירי קלע עדיף ) , אז בסך הכל גם בשקלול הזה המטוטלת של הסטאר פאוור עכשיו בצד של ל.א.
ברוקלין חייבים להגיב על המהלך הזה .

Smiley
Editor
31 ביולי 2021 9:32
Reply to  Yp

אני מסכים איתך שבמכלול ווסטברוק נותן יותר.
עכשיו… זה לא ממש המצב שווסטברוק מגיע לקבוצה עם ג'יימס ודיוויס. ווסטברוק הולך להיות כוכב שלישי, הגיוני? תלוי את מי שואלים. כבר רשמתי שלברון הוא מיישר השחקנים מספר אחד בליגה וגם ווסטברוק יכנס לתלם הזה.
ווסטברוק מביא הרבה דברים מעבר לקליעה, אבל זה מגיע עם קבלת החלטות לא טובה ואחזקת כדור ויוזג' גבוה. ארווינג לעומתו, כ"כוכב שלישי" (וגם הוא "רמז" עם זה עם הגעתו של הארדן, נותן את האקסטרה שהכוכבים הראשיים נחים ו/או לא פוגעים.
במידה והנטס מגיעים לגמר מול הלייקרס, אם אני הנטס, דיויס הרבה יותר מפחיד אותי מאשר ווסטברוק. מצד שני, בהצלחה ללייקרס למצוא פתרונות לשלושה גאנרים שמסוגלים לשים סל בכל צורה ובכל מקום מהמגרש (רק שישארו בריאים והראדן יבין שהוא חייב לשמור על הגוף).
בשורה התחתונה, אני עדיין רואה את הנטס פייבוריטים, בטח עם הסגל הנוכחי (כן, כולל גריפין). ואני אף חושב שבמשיכת וותיקים על חוזה מינימום הנטס מחזיקים ביתרון.

דדי
דדי
31 ביולי 2021 13:46
Reply to  Yp

אני דווקא חושב שהיתרון בצד של ברוקלין, לפחות עכשיו ולפחות על הנייר.

חגי "התותח" ניסני
Editor
31 ביולי 2021 9:28
Reply to  Yp

YP לרוב אני נוטה להסכים איתך, לפחות חלקית. הפעם ממש לא. ראס זה פשוט לא זה. כל היתרונות האדירים שיש לו נהרסים על ידי בחירת הזריקות הרעה שלו. אז לקבוצה שאין לה מספיק שחקנים יוצרים כמו שהיה בעונת הMVP שלו בת'נדר זה עוזר כי אם הוא לא ייקח את הזריקות הן לא יהיו הרבה יותר טובות בלעדיו ובסוף הוא גם מוסר אדיר. כשהוא משחק עם שחקנים בקליבר אולסטאר ומעלה זה נהיה חיסרון וראו את זה עם דורנט, עם הארדן ועכשיו עם ביל. לא רואה את זה נגמר טוב עם לברון ודיוויס

Yp
Yp
31 ביולי 2021 9:49

בוקר טוב לסמיילי חוקי
1.אני לא טענתי שהלייקרס פייבוריטים , רק שיש להם כעת יתרון בסטאר פאוור.הם יצטרכו לבנות סביב זה קבוצה כפי שרוב המגיבים פה כתבו.
לצערי הרב,ראינו העונה כולנו שלפעמים סטאר פאוור בלי קבוצה לא מספיק .
2.חגי , מודה שאני משוחד לגבי ראס.לא ברמה של שמעון ושחקן העבר , אבל בכל זאת.
יכול להיות שמה שכתבתי זה הרבה וישפול שיתרסק כמו ביוסטון , אבל מותר לקוות.

Smiley
Editor
31 ביולי 2021 10:25
Reply to  Yp

אני חושב שה"יתרון בסטאר פאוור" של הלייקרס גבוה בעיקר בגלל לברון שהוא במעמד אחר בליגה (עדיין), אבל כמו שרשמת, זה לא מבטיח הרבה אם אין קבוצה מסביב.

ברוך רובין
ברוך רובין
31 ביולי 2021 13:11
Reply to  Yp

איזה יתרון יש לליקרס בסטאר פאוור. דוראנט הרבה יותר טוב מלברון הנוכחי, אותו דבר הארדן שגדול מדיוויס וקיירי שגדול מראס… ועכשיו עזוב שלא מחשבים ככה יש גם את ההתאמה, הארדן קיירי ודוראנט הראו שהם מסתדרים ברגעים ששיחקו יחד (התקפה היסטורית והיה פה ושם נגיעות בהגנה) השילוב של דיוויס ולברון מושלם איך אתה מוסיף את ראס למשוואה בלי קלעים מסביב?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  Yp

גם אם אסכים עם השוואות האחד על אחד שניסחת, ואני לא, אני לא חושב שאפשר למדוד עוצמה של קבוצה באמצעותן. לברוקלין יש שלושה שחקנים שיכולים לעשות סל בכל רגע נתון מכל נקודה על הפרקט. אם הם בריאים, ואם הם לא מאבדים את הראש, שזה חתיכת אם במקרה שלהם, אבל הפלייאוף האחרון של דוראנט בהחלט מעודד מבחינה זו, אין אפשרות מעשית לדעתי למנוע מהם לעשות נקודות באחוזים מאד גבוהים, והדרך היחידה לנצח אותם היא לקלוע יותר מהם. לברון, עם שחקנים נכונים סביבו, הוא מכונת יצור נקודות אדירה, אבל אפילו בקליבלנד 2017, אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בהיסטוריה, זה לא הספיק. דייויס, בטח עם לברון, הוא גם ייצרן נקודות אדיר, אבל ראסל בערך הפוך מזה, ומעבר אליו אין שם יותר מדי כרגע. לכן, לדעתי, הבעיה בלייקרס כרגע היא לא רק השממה מעבר לשלישיה הגדולה (בטח אם הם מוותרים על קרוסו כמו שדדי חושש), אלא גם הסינרגיה, המוטלת בספק, בין השלישיה הזו.

Yp
Yp
31 ביולי 2021 10:18

בוקר טוב מיקי
תרשו לי לחיות באשליות לגבי ראס בלייקרס עד שיוכח אחרת.
יחד עם זאת,אני לא יודע אם לצחוק או לבכות כשאני מוצא את עצמי בתפקיד הסניגור של ראס באתר .
אני מבין שמשהו בו או במשחק שלו מעורר תגובות מאד קיצוניות לשני הכוונים , אני פשוט חושב שצריך להקטין קצת את המפלס בשני הצדדים.
גם בימי באוק. חשבתי שבשימוש נכון הוא נכס , ובשימוש לא נכון פוטנציאל לנזק .
עדיין נותן לו קרדיט שתחת ג'יימס הוא יהיה נכס , למרות שזה ממש מנוגד לאינטרס שלי כאוהד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  Yp

לגיטימי לאללה, אם יתברר כנכס זו לא תהיה הפעם הראשונה שמתברר שאני טועה. גם לא השניה ;-)…. נצטרך לחכות ולראות.

גיא הירוק
Admin
31 ביולי 2021 13:02

ישבתי וצפיתי הבוקר במעט מהכדורסל של ראס לצדו של הארדן.
תוריד את הניסיונות המטופשים מטווח השלוש, ואת הפול אפס המעצבים, ואתה מקבל גארד שיודע להתפוצץ עד לטבעת כמו ששום גארד אחר בליגה לא יודע.
לצד לברון ודייויס,
יהיו לו הזדמנויות דומות + היכולת להפוך את המושג "לוב סיטי" למשהו מאיים באמת.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

א. לא ברור בכלל שאפשר כל כך בקלות להוריד את הניסיונות המטופשים. היה ניתן להניח שהם ירדו גם בנוכחות הארדן, פול ג'ורג' לפניו, ודוראנט לפניו, אבל הם לא ירדו. גם אם נייחס ללברון יכולות מקסימליות בעניין הזה, זה רחוק מלהיות מובן מאליו.
.
ב. מסביב להארדן וראסל הייתה חבורת צלפים שכרגע איננה נמצאת הלייקרס. זה הבדל משמעותי.
.
ג. הארדן עצמו מהווה איום משלוש, ומהעונשין, הרבה יותר מלברון. זה שימושי בכלל, ולקראת סוף השעון בפרט. לברון לא יצליח בזה כמו הארדן. גם דייויס לא. זה הבדל. בעיקר בפלייאוף.

גיא הירוק
Admin
31 ביולי 2021 13:49

אני מסכים עם לא מעט ממה שאתה כותב.
אבל –
.
דייויס הסנטר. הוא מביא למשחק משהו שמעט סנטרים מסוגלים להביא –
ריווח. תראה מחדש את מה שהוא עשה בפלייאוף 2020.
.
לברון בעמדה 4 מספק איום מספק מטווח ה-3.
.
זה משאיר את ראס + 2 שחקני כנף.
זה סימן השאלה.
יצליחו הלייקרס להביא שחקן כנף איכותי תמורת mle + שחקן סביר שווה ערך מתיוס,
ואתה מקבל קבוצה מפחידה.
לא צריך מהשחקן הנוסף שייתן יותר מהגנה סבירה ו-35%+ מטווח השלוש. את המבטים החופשיים הוא יקבל, והרבה מהם.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
31 ביולי 2021 14:27
Reply to  Yp

באיזה מובן בדיוק יש לראס את "המספר" של דוראנט?

Yp
Yp
31 ביולי 2021 14:55

הי מר ( דוקטור ? ) גילרי
בכל המשחקים ראש ראש שראיתי היה מאד ברור שראס רוצה לנצח בסטט. האישית , בעוד דוראנט בשלו . המאזן במשחקים האלה ממש לא משקף את הבדלי האיכות בין הקבוצות , היה אפשר לצפות לניצחון מוחץ של הקבוצות של דוראנט וזה לא המאזן בפועל .
אני חושב שסדרת גמר בין ברוקלין ללייקרס במידה וכולם כשירים תביא רייטינג עצום בגלל היריבויות האישיות.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
31 ביולי 2021 15:42
Reply to  Yp

אוקיי, אני פשוט לא רואה את זה.
https://www.landofbasketball.com/games_between/kevin_durant_vs_russell_westbrook.htm
אז הוא ניצח בשלושת המשחקים האחרונים ביניהם. הראשון עם הווריירס חסרה כחלק מ5 הפסדים רצופים לקבוצות בינוניות. שני ההפסדים האחרים בתחילת העונה הזאת, ובמקרה דוראנט היה פצוע והחמיץ את המשחק השלישי בין הנטס לוויזרדס בו הם ניצחו. ובאמצע דוראנט לא שיחק שנה. וזה לא שווסטברוק היה טוב בצורה יוצאת דופן במשחקים האלו ודוראנט היה פחות טוב מהרגיל בהם.
לפני זה המאזן היה 5-2, שאני מניח שהיית אומר שכן משקף את ההבדלים בין הקבוצות?
I think you're reading too much into this

Yp
Yp
31 ביולי 2021 16:52

הי
יותר התכוונתי למימד האישי שם נראה לי ראס מוביל ( לדעתי דוראנט נמנע בכוונה מלהפוך את זה לדוקרב אישי , ראס כמו ראס בדיוק ההיפך ) . במשחקים העונה , זה תורגם גם לניצחון קבוצתי . אלו משחקים שהיינו חייבים לנצח , והם חסרו לנו במאבקי המיקום . תאר לך שמילווקי היתה פוגשת את פילי בחצי . אני חושב שראס יושב חזק מאד בראש של KD , ולא אפול מהכסא אם יתגלה בהמשך שזה היה שיקול חשוב בטרייד הזה ( ג'יימס מאד אוהב mind games )

Jonathan
Editor
31 ביולי 2021 8:45

לטעמי טרייד שלא מיטיב עם אף צד.
ראס די עושה את הדברים שלברון עושה על המגרש. רק בפחות הצלחה. מי משניהם יינהל את המשחק?
הויזארדס קיבלו עוד פורוורדים, כאילו שזה מה שהיה חסר להם.
אולי יש שם תוכנית גדולה, אני עוד לא רואה אותה.
בראדלי ביל עם לברון, אגב… זה יכל להיות שילוב קטלני.

רן הנרגן
רן הנרגן
31 ביולי 2021 8:58

סימונס תקוע לפילדלפיה בגרון. לא לבלוע ולא להקיא. ז"א הם יכולים לעשות עליו עסקה אבל יקבלו שבריר ממה שהם מדמינים שהוא שווה.

Smiley
Editor
31 ביולי 2021 9:09

גם אם סימונס נשאר בפילי הם עדיין טופ מזרח (כל עוד אמביד ממשיך להישאר בריא עם הכושר של העונה שהסתיימה). הסיקסרס מחזיקים אחלה סגל. מי שהיה חשוב להם ונפצע היה דני גרין שמסתבר שהוא באמת שחקן חשוב לקונטנדרית.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  Smiley

למיטב זכרוני הוא שחקן חופשי הקיץ, אם יש להם שכל הם יחתימו אותו.

Smiley
Editor
31 ביולי 2021 11:06

אני מאוד מקווה שהסיקסרס בהחלט יחתימו אותו. דני גרין, הוא נכס לא מוערך. לא סתם הוא בחמישייה של כל קבוצה שהוא משחק בה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  Smiley

לגמרי, לגמרי, לגמרי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

עדיף שלא לא אותו ולא את גורג היל

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

הם אפילו לא מדמיינים את זה, סתם מכניסים רעש למערכת בתקווה שמישהו יקנה את זה.
.
הבעיה העיקרית לדעתי היא שאין קבוצות שבאמת צריכות את מה שיש לסימונס לתת. אולי מישהו שרוצה להגיע לפלייאוף אחרי הרבה זמן (סקרמנטו?). אם פילי מצליחים להחליף את סימונס בבאדי הילד ועוד כמה חתיכות להשלמת שכר, ומשלמים בבחירות עתידיות, לדעתי זו תהיה עסקה מצוינת עבורם בנסיבות הנוכחיות.

Smiley
Editor
31 ביולי 2021 10:33

אני לא חושב שהפתרון של הסיקסרס זה באדי הילד, בטח שיש את קארי וגרין שנותנים את מה שהילד נותן בזול יותר.
הסיקסרס יכולים וצריכים לקבל יותר מאשר הילד. סימונס פשוט שחקן הרבה יותר טוב ממנו. החבילה שהם מבקשים באמת מופרכת, אבל סימונס שווה יותר מאשר הילד

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  Smiley

השאלה היא שווה למי. אני לא בטוח שיש מספיק קבוצות שהוא שווה להן, ושמה שהן יכולות להציע עבורו שווה לפילי יותר מהילד. אמביד + המון צלפים זה לדעתי הכי טוב שפילי יכולה לייצר כרגע.

גיא הירוק
Admin
31 ביולי 2021 10:27

מילה (אולי קצת יותר) על ווסטברוק, בחירת זריקות, ויעילות.
.
כבר שנים שאני לא חוסך מביקורת על ווסטברוק והפול אפס הנוראיים שהוא לוקח פעם אחר פעם. האחוזים הנוראיים שלו בזריקות הנ"ל, הן מטווח השלוש, והן מהמיד ריינג' מצדיקים את הביקורת הנ"ל.
כנ"ל הנתון המרתק של עד כמה גבוהה הקורלציה בין יותר שלשות = יותר הפסדים בקבוצות ווסטברוק.
.
אבל צריך לזכור –
יש לו בהחלט יותר.
כאשר הוא משחק לצד שחקן שמושך את תשומת הלב של ההגנה, הנפיצות של יכולתו להגיע לצבע היא יוצאת דופן.
לצד הארדן (לא מזמן, 2020) הוא הגיע לטבעת בקצב מסחרר. רק יאניס וציון קלעו יותר סלים בטווח 0, והאחוזים שלו (הרוב על שמירה) היו טובים מאוד –
6.6 סלים ב-60%
.
עכשיו נדמיין מצב היפותטי –
ראסל מצמצם את ניסיונות הקליעה שלו מטווח ה-3 ל-3 במשחק, כמו ב-2012. והוא תוקף את הסל בקצב בו תקף כאשר שיחק לצד הארדן –
הרי בלייקרס בהרכב במסתמן, עם לברון כפאוור פורוורד ודייויס כסטרץ' סנטר, יהיה לו נתיב פנוי לא פחות מאשר במדי הרוקטס.
אזי בצב כזה אנחנו יכולים/עלולים/ואם אנו אוהדי הלייקרס, מקווים, לראות את גרסת ווסטברוק ששוברת את מחסום הראס בקיר. גרסה שמנצלת את היכולת להגיע לטבעת כפי שלמעט גארדים יש (והיה).
.
נמשיך עם הדמיון המודרך –
התקפה עומדת. פיק אנד רול בין וסטברוק ולברון, ווסטברוק עם הכדור. צד אחד דייויס בפינה, צד שני 2 שחקן כנף שני בפינה, ושחקן הכנף הנוסף פוח נתיב מסירה נוסף לכל צד ממנו תגיע העזרה בהגנה.
ללא עזרה במהגנה, כמעט ואין פאוור פורוורד שמסוגל להחליף מהר על ווסטברוק. והגארד שנותר על לברון נמצא בנחיתות כאשר זה מתגלגל לכיוון הצבע. כמות המיס מאצ' האפשריים בסיטואציה כזו היא אדירה. לברון, דייויס, וראסל, כולם מסיימים נהדר בצבע. לכולם יתרון אתלטי/פיזי אחרי פיק אנד רול שכזה.
.
נחזור ל-2020, אז כתבו לא מעט שלברון ודייויס לא יעבוד כי לברון מצליח רק עם קלעים סביבו. זה כמובן הוכיח עצמו כ-BS.
השנה זה לא שונה.
כן, צריך קליעה.
כן, צריך נס "פסיכולוגי" (לגרום לראסל לוותר על הזריקות האיומות).
.
אבל היה ו-2 הגורמים תופסים, ויש מעט מזל מהפן הבריאותי (זה נכון לכל קבוצה. בניגוד לעונה שעברה, אין ללייקרס גורמי סיכון יוצאי דופן שמגדילים את הסיכון עבורם),
אני בהחלט רואה אותם מצליחים לייצר כדורסל של קונטנדרית.
.
שאלה אחרת שנשאלת –
המחיר.
שחקן ברמה של פופ ניתן למצוא עבור MLE.
קוזמה והראל, לא נותנים תקרת פוטנציאל כפי שנותן ווסטברוק.
.
ואז ישנה שאלת התמורה שמעט מתייחסים עליה –
הטרייד הזה מכריח את דייויס להסכים לשחק כסנטר במשרה מלאה (בטוח שבפלייאוף), ואת לברון לשחק כ-PF.
זו דחיפה שצרך היה לעשות עם או בלי ווסטברוק, אבל ברגע שזה מגיע מצד השחקנים (שהם אלו שבישלו את הטרייד), אז הכל קל יותר.
.
השורה התחתונה –
מובטחת לנו עונה מהנה מאוד.
מה שלא יהיה,
הליקרס הופכים להצגה שאסור לפספס…
.
!GO SUNS

עידו גילרי
Admin
31 ביולי 2021 10:56

מאד מסכים לגבי הנקודות שזה מאלץ את שני הכוכבים לידו לשחק בעמדות שהם לא אוהבים (למרות שעמדות בימינו זה אולד ניוז) אבל מבחינת הקבוצה זה דווקא יותר אופטימלי. במיוחד דיוויס בסנטר ועל פי הדיווחים השניים דיברו על ראס עם זה לפני הטרייד והביעו נכונות.

Yp
Yp
31 ביולי 2021 11:38

+1000 לגיא ולעידו .

חגי "התותח" ניסני
Editor
31 ביולי 2021 12:36

רק נזכיר שאת ההגעה המסחררת לטבעת ראס התחיל לתת אחרי השחרור של קפלה ומעבר לכדורסל הסופר סמול בול של הרוקטס. עד אז הוא מאוד התקשה. עכשיו זה לא שדיוויס זה קפלה, אבל הריווח שדיוויס יוצר זה לא של טאקר או קובניקטון.

גיא הירוק
Admin
31 ביולי 2021 12:56

אי אפשר להשאיר את דייויס פנוי על הפינה לשלשה חופשית.
זה ההבדל (אחד מהם לפחות) בינו לבין קפלה.
.
מנקודת פתיחה זו, בה סנטר היריבה יוצא מהצבע, תתחיל התקפה של פיק אנד רול בין ווסטברוק ללברון.
עכשיו תוסיף 2 שחקני כנף עם אחוזים סבירים מטווח ה-3,
ואתה מקבל שדרוג רציני להתקפת הלייקרס מודל 2020

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מצחיק שמזכירים באותו משפט את דיוויס יחד עםנקאפלה טאקר וקובינגטון 😂😂😂

גיא הירוק
Admin
31 ביולי 2021 12:58

במונחי 2021,
דייויס מביא את כל מה שיאניס מביא בצבע (פחות או יותר) + משחק מיד ריינג' אדיר ויד סבירה (בטוח עבור סנטר) מטווח ה-3.
.
זה יתרון יחסי שאין לשום קבוצה בליגה.

חגי "התותח" ניסני
Editor
31 ביולי 2021 13:13

גיא נראה לי שלברון גורם לך לווישפול… קודם כל דיוויס לא מביא את מה שיאניס נותן בצבע. עם כל הכבוד לדיוויס ויש הרבה מאוד כבוד את יאניס אין שחקן בליגה שיכול לעצור באחד על אחד בצבע בניגוד לדיוויס. דיוויס גם לא אדיר במיד ריינג'. אלו ממש לא מספרי דורנט/ קוואי ואפילו לא טריי יאנג (והשנתיים האחרונות של דיוויס בלייקרס לא שונות מהותית מהקריירה) אבל מה שהכי בעייתי יהיה ה2 שחקני כנף סבירים + ספסל. מאיפה הלייקרס עכשיו יביאו את זה? אין להם בחירות לתת ואין להם כמעט שום דבר לסחור בו. וההגנה מה תהה עליה?

גיא הירוק
Admin
31 ביולי 2021 13:43

דייויס פחות חזק מיאניס. האחוזים במקרה הזה לא משקרים.
אבל הוא שחקן הרבה יותר שלם. הוא מהווה איום מבחוץ, והשילוב הזה הופך אותו לשחקן קטלני. ללא דאבל טים, בפלייאוף 2020 הוא היה אדיר בצבע. עם דאבל, הלייקרס ניצלו את הסיטואציה למבטים חופשיים מ-3.
.
איך ווסטברוק נכנס לתמונה?
הוא מנצל את הריווח שדייויס מאפשר בשביל להגיע לטבעת.
.
כמובן שיש במשוואה הזו חלק חסר.
שחקן כנף שמסוגל לקלוע באחוזים סבירים.
זה לא מדע בדיוני לדמיין את הלייקרס מוצאים שחקן כזה עבור mle.

חגי "התותח" ניסני
Editor
31 ביולי 2021 13:49

גיא נזכיר שבפלייאוף 2020 דיוויס פגש בהגנות שממש אבל ממש לא אתגרו אותו עם כל הכבוד ליוקיץ', נורקיץ' טאקר ואפילו לבאם. והאחוזים שלו אמנם טובים יותר משל יאניס ברגע שמתרחקים מהטבעת אבל זה לא ממש קשה אתה יודע. אתה רואה הגנה כמו זו של מלווקי מתקשה מול דיוויס? לשים עליו את לופז וזה די עושה את העבודה, בלי שום ריווח פוטנציאלי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניסני ואיזה הגנות בדיוק דיוויס יפגוש עכשיו? בניגוד ל2020?

גיא הירוק
Admin
31 ביולי 2021 14:08

לשנמך נתוני פלייאוף של 4 סדרות זה קצת מוזר לטעמי.
כן, למילווקי מאצ' אפ לא רע לדייויס,
אבל מאצ' אפ בעייתי אם הלייקרס מצליחים להחתים איום מטווח ה-3
(ללברון בדרך כלל הולך לא רע מול מילווקי).

חגי "התותח" ניסני
Editor
31 ביולי 2021 14:28

כן כי מתי אנחנו מסתמכים על נתוני פלייאוף? ועוד על אחד? הבשורות הטובות שדיוויס יציב בפלייאופים שבהם הוא שיחק ואין את האיום שתהיה קריסה אבל הפלייאוף של 2020 מבחינת נתונים הוא לא ראיה לשום דבר מבחינתי

גיא הירוק
Admin
31 ביולי 2021 15:18

פלייאוף 2020 מלמד איך הגנות בוחרות להתמודד עם השילוב בין דייויס ללברון.
מוניטין חשוב בדיוק כמו יעילות –
זה משנה איך המגן בוחר לשמור עליך לא פחות מהאחוז בו אתה קולע עם/בלי שמירה.
את דייויס בפינות לא משאירים לבד,
בדיוק כמו שהפסיקו לתת ללברון מיד ריינג' ללא שמירה.
.
מהמקום בו האיום של לברון/דייויס פוגש את פוטנציאל האיום של ווסטברוק,
אני מגיע למסקנות שלי.
.
שוב,
תתבונן בווסטבוק גרסת הארדן.
הנתיב הפתוח לסל + הנוכחות של מנהל משחק דומיננטי אפשרו לו להיות אפקטיבי דומיננטי (לפרקים. כאשר לא הכריח זריקות מבחוץ).
.
מה הוא באמת יעשה בסיטואציה החדשה?
לאורקל הפתרונים.
לי יש תחושה שאנו צפויים להפתעתה.
החתמות טובות לתפקידים שחקן הכנף,
וההימור שלי יהיה מקום ראשון במערב.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לדעתי עם כל ענייני הבריאות שלהם זו תהיה טעות מצד הלייקרס להשקיע בעונה הסדירה. אם זה יעבוד בפלייאוף, הם יכולים לנצח בפלייאוף גם בלי יתרון ביתיות, אם זה לא יעבוד בפלייאוף, הם לא ינצחו גם עם ביתיות. וגם לא הייתי הולך על רצפט של "30 דקות כל אחד ללברון ולדייויס, ושראסל ישחק כמה שבא לו", כי גם ראסל לא נהיה יותר צעיר. יש כאן המון סיכונים מבחינתם.

חגי "התותח" ניסני
Editor
31 ביולי 2021 15:30

גיא אז אם אפשר לסכם את זה נראה לי שמה שצריך לשאול הוא האם הריווח של הלייקרס יהיה הריווח של הרוקטס. אני אישית חושב שזה לא יהיה קרוב בכלל.

גיא הירוק
Admin
31 ביולי 2021 16:00

הריווח ממש לא צריך להיות כמו זה של יוסטון.
הוא צריך להיות מאיים מספיק בשביל שהיריבה תחשוש להשאיר שחקן כנף חופשי מהפינה לניסיון שלשה.
למצוא שחקן שקולע 40% מהמבטים הפנויים שלו מהפינה זה לא בשמיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואו מישהו פה הפך את דיוויס לאיזה שחקן סביר בליגה….😂😂😂
דיוויס מפלץ מי יעצור אותו בצבע? מי עצר אותו ב2020 או ב2021 עד הפציעה? לשים עליו את לופז וזהו 😂😂😂😂 הוא יעשה מלופז מטלית

חגי "התותח" ניסני
Editor
31 ביולי 2021 14:56

כן כן (המזל שלך הוא שאחי ביקש/ ייעץ/ אסר עלי להיכנס איתך לקרבות האלו. נראה כמה זמן אני אחזיק)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאפלה טאקר וקובינגטון 😂😂😂 שפכת האמת עשית מדיוויס אדביו ביום טוב 😂😂 אין לו יתרון וכוח וחוזק 😂😂

חגי "התותח" ניסני
Editor
31 ביולי 2021 15:33

די שכמ"צ תרחם עלי אני רוצה להראות לאחי שאני מכבד את המילה שלו. אל תגרור אותי לנגב אותך. פליזזז

ברוך רובין
ברוך רובין
31 ביולי 2021 18:31

שמעון כרגיל צודק, איזה הגנה תעצור אותו בפלייאוף מי הקליפרס דנבר דאלאס וכאלה מחזיקים? דרך אגב הסטטיסטיקה של דיוויס ב3 עונות האחרונות מול הבאקס זה 26.3 נקודות ב50% מהשדה 10.6 ריבאונדים, אבל לופז יעצור אותו באחד על אחד…

חגי "התותח" ניסני
Editor
31 ביולי 2021 19:20

רגע ברוך לא אמרת שאתה מפסיק להתייחס לתגובות שלי? רק שאני אסגר עם איזה ברוך אני מדבר..

פיני
31 ביולי 2021 22:52

האמת שהפעם אני לא ממש מבין אותך.
דייויס הוא מיסמאצ' מהלך, שחקן נדיר ושלם בשני צידי המגרש (לטעמי הכישרון הכי שלם כיום אחרי שקיעתו של לברון), אין לו אומנם את יכולת ניהול המשחק של לברון, או אפילו את יכולת המסירה המצויינת של יאניס, אבל הוא שחקן מגוון שמשיג את הנקודות שלו בקלות ומכל מקום בתוך הקשת.
החיסרון הכי גדול שלו, זה רגלי הזכוכית שלו, בלעדיהן, היינו עלולים לגלות אותו מניף גביע אובריאן נוסף.

דדי
דדי
31 ביולי 2021 13:49

יעילות זה אובררייטד.
השאלה היחידה היא האם ניצחת או הפסדת.

עידו גילרי
Admin
31 ביולי 2021 13:51
Reply to  דדי

ברור אבל מה לעשות שיעילות היא חלק מאד משמעותי מהמשוואה הזו.

דדי
דדי
31 ביולי 2021 15:31

אה, אני לא בטוח עד כמה משמעותי.
במשחק 7 בפלייאוף כולם מעיפים לבנים לסל.

עידו גילרי
Admin
31 ביולי 2021 15:44
Reply to  דדי

אתה לא מסתכל רק על משחק או זריקה בודדת.

דדי
דדי
31 ביולי 2021 15:46

נכון, אני לא.

ברוך רובין
ברוך רובין
31 ביולי 2021 18:37

חלק חשוב שממש לא מספר את כל הסיפור הרי אם היינו מסתכלים רק על יעילות הסאנס הייתה אלופה ולא מילווקי.
הסאנס קלעו טוב יותר מכל טווח, עדיין הבולי בול ניצח, אין סיבה שהלייקרס לא יכתשו בריבאונד במיוחד התקפה כמו מילווקי וירוצו גם הם ויצרו יותר זריקות.

עידו גילרי
Admin
31 ביולי 2021 18:40

הריבאונד באמת ניצח. אבל אתה לא יכול לזרוק ארת היעילות מהמדרגות – הבאקס גם היו יעילים בעצמם.

ברוך רובין
ברוך רובין
31 ביולי 2021 19:16

ברור זה שני אלמנטים, אני גם לא מאמין שהשילוב יכול לעבוד, דבר אחד אין ספק שהלייקרס יכתשו בריבאונד ובמשחק מעבר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31 ביולי 2021 11:45

ווי אר אול וויטניס
אני מדמיין את הפאסיב אגרסיב הראשון שהבולבוס יפיל על הקלינגר ומשתין מצחוק
הקלינגר התחרפן מדוראנט,איך הוא יתחרפן מהבולבוס חחחחחח
מרגע שההפסדים יערמו המוזות יצרחו

גיא הירוק
Admin
31 ביולי 2021 11:51

לא נכתב אותו הדבר בדיוק כאשר דייויס הגיע לקבוצה?
לא כתבו שיעיפו את חובת אחרי חצי עונה?
.
שוב,
זה מהלך שהשחקנים יזמו. זה לא שהונחת על שחקן טרייד, ואז צריך לשכנע אותו לשתף פעולה.
זה לא שעכשיו ווגת צריך לגרום לדייויס להסכים לשחק סנטר.
השחקנים (ראס, לברון, דייויס) בחרו לשחק יחדיו.
.
בעוד שההעדפה הברורה שלי היא פיינלס סאנס – באקס 2.0
אין בכלל שאלה שפיינלס לייקרס – נטס יהיה משעמם למכביר בכל הנוגע לגזרת ה-ללל…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
31 ביולי 2021 12:49

נקודה קטנה להזכירך רשע…..
מדובר בקלינגר ובבולבוס אהבל עצבן ונרקסיסט מנייק
גם עם יזמו לא יחזיק מים
דרך אגב פיניקס היתה מעולה העונה והגנרל הקטן שווה כל סנט

גיא הירוק
Admin
31 ביולי 2021 12:52

!GO SUNS

captain beefheart
captain beefheart
31 ביולי 2021 13:01

עם כל הכבוד לראס – ויש הרבה, בטונות, וגם חיבה – אצלי הוא גמר כמו שאומרים 😉
מאחל לגועלקטיקוס מל"א שיגמרו כמו מוטי בננה בצירך (כלומר כמו קרל מלון וגרי פייטון וחבורתם בלייקרס). גם השכנים שלהם עם הרוצח השכיר ק' לאונרד שילכו לעזאזל…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
31 ביולי 2021 14:10

אני לא רואה את ראסל כמי שמביא אליפות, כך ששוב הכל יקום וייפול על הכשירות של לברון ודייוויס. ראסל ואחד מהם זה לא מספיק. וזה עוד לפני שדיברנו על שאר המרכיבים. השנה לוס אנג'לס תהיה לתפארת, השאלה רק אם לטובה או לרעה

birdman
birdman
31 ביולי 2021 15:05

את תואר מנהל העונה ל- 2022 אפשר כבר עכשיו לתת למנהל וושינגטון. באשר לווסטברוק, הוא מקבל את המפתחןת לרבע השני במשחקים של הלייקרס, ולימי מנוחה של לפלופ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  birdman

אל תדאג מנהל 2022 יראה את הפלייאוף בטי וי

birdman
birdman
31 ביולי 2021 15:52

חכה שתראה את גלעד ארדן מעודד.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
31 ביולי 2021 18:59

וסתם רעיון מאד קונספירטיבי…
לברון הביא את ראס ללייקרס גם בשביל שהקנון לא יצבור יותר מדיי טריפלים.
הוא מכין את הדרך לנאמבר טו, ברוני גוניור.

עידו גילרי
Admin
31 ביולי 2021 19:00

אם הבן שלו יגיע לnba זה כבר טוב.
אף אחד לא חושב שהוא הולך להיות אפילו קרוב לנאמבר וואן.

אוהד ס"א
1 באוגוסט 2021 12:10

אם אני וושינגטון, אני מאד מרוצה:
קוזמה יפרח כשישתחרר מהצל האפל של השיקוץ ויחזור להיות שחקן של כמעט 20 נקודות.
הוא אגב די צעיר ויש לו עוד אפסייד בנעליים (במיוחד אם יבוא מאמן שיחזק לו את הברגים, ייתכן גם שיפור בהגנה).
הראל היה פוטנציאל מבוזבז בלייקרס. מהשחקן השישי בליגה וחיית צבע הוא הפך לחתלתול שהלייקרס הודיעו לכל העולם עוד באמצע העונה שאין להם תוכניות בשבילו (טיפשות וחוסר מקצועיות בעיני). גם אם יחזור להיות השחקן השישי בליגה, שווה/
לאייזאה גקסון יש נתונים יאניסים. הו אתלט מעולה ומאד בוסרי. שוב עם המאמן הנכון אפשר להפוך אותו לאולסטאר עוד 3- 5 שנים.
הלוואי שהספרס היו מסוגלים לקבל חבילה כזאת.
אגב, החבילה הזאת אומרת דבר אחד: אם אבדיה יקבל דקות זה יהיה לרוב מעמדת הרכז.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
7 באוגוסט 2021 23:00

היי חברים בדגש על רועי וכל הצוות שבקשר עם מנחם,

מאז הכתבה הזו, נעלמו עקבותיו של מנחם היקר, חלקכם כבר הביע דאגה

יודעים מה המצב? אשמח שתעדכנו ומקווה שהכל טוב. למותר לציין, שכל כך הרבה ספורט ללא כתיבה של מנחם זה פשוט לא זה…

trackback

[…] ל-MVP. מנחם חזר לכתוב כך ביום בהיר אחד באמצע ספטמבר לאחר הפסקה של חודש וחצי. חזר כמו שחקן מקס מפציעה ממושכת ולא ביקש […]